ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ

Πέμπτη, 6 Αυγούστου 2009

Το eco bar μάρανε την Amstel

Ξεχειλίζει από... οικολογική ευαισθησία η Amstel, όπως φαίνεται από την διαφημιστική καμπάνια της για το «οικολογικό beach bar που ξεκίνησε την περιοδεία του από την Αττική και θα επισκεφτεί παραλίες από την Κρήτη μέχρι την Χαλκιδική». Αλλά τα καλόπαιδα που διαχειρίζονται τα επικοινωνιακά και τα διαφημιστικά... projects της Amstel - Eco (τρομάρα της) καλό είναι να ξαναδούν τις ψευτομαγκέ διαφημίσεις τους (Βαγγέλη, φέρε 5 σαλεπάκια στο τρία) και να ανοίξουν κάποιο βιβλίο. Ίσως έτσι μάθουν ότι το σαλέπι παράγεται από τους κονδύλους που έχουν οι άγριες ορχιδέες και ότι οι όλες οι ορχιδέες προστατεύονται από την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία και από διεθνείς συμβάσεις. Αν και όπου υπάρχει σαλέπι στην Ελλάδα, αυτό είναι παράνομο και προέρχεται από την Τουρκία ή την Αλβανία. Αν η Amstel (Eco, μη ξεχνάμε) ταυτίζεται, μέσω των διαφημίσεων της, με παράνομες δραστηριότητες και Τούρκους ή Αλβανούς λαθρέμπορους, είναι πρόβλημα της. Καλό είναι όμως να μη μας παραμυθιάζει για τις δήθεν Eco (τρομάρα της) ευαισθησίες της. Δεν γουστάρουμε την Amstel «γιατί έτσι μας αρέσει»...

2 σχόλια:

Ζήσης Αντωνόπουλος είπε...

και μονο που λενε τον ταβερνιαρη Βαγγελη, επρεπε να αντιδρασουμε!

Γιώργος είπε...

Σταμάτησα απο τότε που ειδα την διαφήμιση να πίνω αμστελ και το γύρισα στην vergina που ειναι ζυθοποιία Ξάνθης